miércoles, 22 de mayo de 2013

RESUM CLASSE DIA 16 DE MAIG


PROJECTES DE MILLORA I DOCUMENTALS:
Després d’haver vist alguns dels projectes de millora i documentals em criden l’atenció sobretot dos, un de cada.
L’hort escolar de les meves companyes de Menorca. Ja que, personalment, el quadrimestre passat, vàrem estar treballant aquest tema a l’assignatura de matemàtiques, es deia Les matemàtiques i l’hort escolar. A partir de jo fer aquest treball te’n adones dels múltiples aprenentatges que pot donar l’hort als infants.
Elles han fet que participin tots els infants, i també conjuntament, d’aquesta manera sempre s’amplia una mica més el camp d’aprenentatge.
Sé que no són les úniques que fan aquest projecte de millora, però aquest, i la manera de fer feina és un dels que més m’ha agradat.
L’altre que m’ha agradat més, és el documental de les meves companyes de Mallorca, sobre el canvi de bolquers, encara què, crec que no voldria estar en la seva situació.
Haver d’analitzar tot allò que fan les mestres, o la manera en que ho fan, penso que no ha de ser fàcil per les practicants, ja que, a vegades, poden ser mal interpretades per segons qui. Encara que hem de tenir en compte, que, o almanco és lo que jo he entès, és una proposta de l’escola.
En general, però, tots estan molt bé, i penso que darrera tots els projectes hi ha molta feina.
4.2 A partir d’aquesta pràctica, he pogut comparar tot allò que es fa dins l’aula, amb tot allò que es fa a altres centres o que fan altres docents.
5.1 En aquesta pràctica he pogut reflexionar sobre els projectes de millora i documentals dels meus companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario